no No!

Hejjsans! :D
Tisdag idag, sovmorron! Fyvad skönt! Det behövdes verkligen! Nog för att jag ändå bara sov till 7, menmen :'O
So första passet.
Prov.
OMG! :O
I typ lag och rätt! Trodde typ jag skulle dö... Menmen, jag tror det gick ganska bra... Men nu kan man ju bara hoppas!

Och vet ni en jättebra sak?
Vi hade ingen NO idag!!!!! YEEEEY! Haha, x'D Så vi fick typ sluta kvart i 3! Nog för att bussen går 10 över, men vi satt på bibblan tills dess. Läste Hälge. Han är juh bara bäst!! x'D

Beställde min nya mobil för någon dag sedan. WOHO! Den kmr typ i slutet av nästa vecka...
Min gamla mobil är typ helthelthelt laggig å typ dekig... Går typ it å ringa till... :O
Så det ska bli skönt med en ny en! 
Det är en Samsung Corby s3650, orange! Omg, tacktacktack för att det finns i orange! Bästa färgen ever, typ! xD
Snygg va?

Näe, nu ska man gå och byta om till ridningen.
Tjohejjs!! Em. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0