RUN FOREST RUUUUN!!!

Idag är det den 20/2.
Wow.
Omg.
Då kanske ni tänkter: Vad är det som är så speciellt med det här datumet då?
Då svarar jag:
Inget.

Tänker skriva om både igår och idag!
Klass 7c (världensbästaklass!) sov över i skolan! :D
Fy vad roligt vi hade! :D :D :D

19/2 fredag och 20/2 lördag:

Skyndade mig hem från stallet idag. Lite synd, jag och Evve tolkade! :D Haha,det måste vi göra någon fler gång!
Duschade och packade innan Sosso kom och hämtade mig. Sen for vi och hämtade upp Emmy.
Mot skolan!
Omg, vad konstigt det kändes! Serri, det kändes helstrange hela natten och morrononen och hela tiden vi var i skolan!
Klockan är 6 på kvällen och vi far till skolan. Typ 13 timmar för sent eller what?

Vi skulle iaf sova i D6.
Sandra hade "bokat" ett hörn till oss fyra (: Nicenice! :D
Skulle sova brevi fårmadrassarn! :O
Första tanken var typ: "Oh, no! Jag kmr typ drömma mardrömmar!" :'O
Menmen, det fixade sig iaf x'D

Pizza sen! Hawaiipizza för mig. Orkade bara "en kvart av pizzan" som Sandra sa x'D Sluta mobba mej för det! :O xD
Sen gick vi typ och kastade en studsboll från F till A tills föräldrarna kom. Dax för föräldrarmatchen i Srutfotboll! :D  Njae, en sådan strut skulle man som tur var inte ha i ansiktet x'D 
7c vann, som väntat! Haha, det vart 7-4 elr nå sånt. Och jag var ju bäst!! 

Såg på film under kvällen oxå. Två filmer! (: 
Never back down och Sommaren med Göran! 
Båda var då bra! x'D 

Körde mkt tagen oxå, skitroligt! :D Tänk er... Tagen i hela skolan... Man vet inte vem man kan lita på... Vem är skyldig? Och vem är oskyldig? *dramatisk röst*
Eh... *harkel*

Jaa... Körde typ Warsawa oxå, elr hur det nu stavas, i innebandy fast med typ andra klubbor och boll och så. Var skitkul! Körde det från typ klockan 6 på morronen till klockan typ halv 9 på morronen! :O
Och jag ägde faktiskt!!! :D *host...?* 
Haha, näe, men jag var i alla fall inte sämst!!

Var hemma ett tag före 10 på morronen. Somnade 10.10... x'D
Så resten av dagen har man typ gått omkring som en zombie!! :O x'D

Näe, nu ska jag gå!
Seees!
HUGGING(!) Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0