Tjusningen med rensning (:

Halloj!

Håller på att rensa rummet på saker jag inte vill ha kvar... Inte det roligaste precis... Men med rätt musik så går det faktiskt!

Och en tjusning är ju att man får så nostalgiska känslor av de! Man hittar gamla saker som man glömt bort och börjar skratta åt ngt man ritade för typ ett halvt liv sedan... Haha x'D 

En annan tjusning som jag upptäckt är när man går igenom smyckeslådan... Då hittade jag en massa gamla halva (jaa, du... Hur lyckas man halvera ett öghänge? Ingen aning faktiskt... x'D) örhängen och bestämde mej för att sätta ihop dem igen, fast inte som de var... 
Haha, här kmr ngra bilder! x'D 

 
Här är två stycken, sry för bildkvallan... :'/



Och här är ett till (: Inte så bra bild på denna heller, men jag hoppas ni ser (:




Haha, hon som gjort alla dessa vackra smycken måste ju oxå få vara med på bild x'D


Puss, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0