Äntligen får ni ett inlägg!!!

Haha, hejsan bloggen!
Det var jättelängesedan jag bloggade ordentligt, så nu får ni ett sådant inlägg ;D
Som sagt så har jag varit på sverigeresa, piteå-gävle-uppsala-sthlm-sävsjö-åhus-sävsjö-gävle-sundsvall-piteå :D och vad har vi gjort under resan då? Oj... Mycket!! har ju farmor å farfar i gävle, så när vi var där så träffade vi dem och några av mina kusiner, uppsala träffade vi mina andra kusiner, sthlm så bodde vi hos min moster :D shoppade lite, ett  par underbara blåa jeans och en bikini ;P och på vägen till sävsjö så stannade vi i gränna å köpte polkagrisar! gottgott!! och ja jag fick äta :D jag har ju godislöfte annars ;P 
I sävsjö bor mina andra kusiner, var hos dem då :D vi hade j ä t t e k u l ! som alltid! vi såg alla tre pirates of the caribbean filmerna, flummade, spelade trummor, besökte Grand Canyon (ja, sandra, jag var i usa x'''D), badade och lyssnade på musik typ ;P 
sen for vi med dem till åhus i skåne och var där i tre dagar. vi badade (jag brände upp hela ryggen... -.- så går det när man har en bra bok... x'D), åt JÄTTEGLASS! bild kmr sen, men 1 glasskula = två glasskulor om ni fattar? omg, den var gigantisk... sen besökte vi en massa ställen oxå :) 

på vägen hem så hämtade vi upp emelie i sundsvall! började prata med henne på kpw och sen började vi smsa, och nu träffas vi irl! hon stannade till idag och vi har haft jättekul! ;P
"Gillar du ikea??" det är den STORA frågan! HAHAHAHAHAH! XD 
Vi har typ spelat kort, bowlat, sett på film (ids inte räkna upp alla, det var många iaf x'D och du, jag tänker aldrig mer lyssna på din bedömning av läskigt... jag kmr typ aldrig kunna titta mej själv i en spegel bara för den där filmen! tänk om ngt hoppar upp bakom mej? xD) sett på Eclipse (!!!), gått på kyrkmarknaden, flummat, gått på stan, varit i stallet och flummat ännu mer :D 
"du måste låsa in den!!" x''''D    
Hade iaf jättekul! ♥

Som sagt så såg vi på Eclipse, och det är den bästa filmen hitils!! jag bara Älskar jasperxalice, ett av de gulligaste paringen som finns!!! ♥ ♥
Jackson Rathbone... finns det ord? x'D

Det vart ett ganska ordentligt inlägg ;P Bilder får ni sen någon gång :P  

Kramar, Em.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men seriöst, den filmen var inte läskig! Du skulle ha sett nightmare on elmstreet eller jennifers body, dom är läskiga xD

HAHAH

Men nu är det din tur att komma ner hit, ska vi gå på ikea då? Eller kasnke se på några läskiga filmer, enligt mej iaf!



Hade verkligen jättekul där uppe med dej så nu får du ta och dra dej ner hit och ha allmänt kul :D Kom ner på höstlovet vettja xD



Kramar

/Emelie med min alienliknanade häst(!) (Skickar en bild på min lilla alien sedan när jag har tagit en, imorgon)

HAHAH

kram

2010-07-09 @ 00:48:28
URL: http://foreignwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0