Dålig updat.

Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men först så har jag varit på loppis med mormor, fyndade faktiskt, bilder kmr snart :) och sen så har jag tjänat lite pengar :P Jag har rensat ut vårat föråd! :O fatta vad ont i händerna jag har! :O

jag älskar verkligen gamla saker!!! Den här underbara resväskan hittade jag på loppisen idag och fick den av mormor ♥
Kartan som är i är en antik världskarta, dok så är själva världen modern. Den köptes in igår :) Jag ska hitta på något finurligt med den sen, men vad det är får ni veta då det är klart :D


Harry Potter and the Chamber of Secrets! Gick förbi den och var bara tvungen att rota fram en femma ur fickan och köpa den! ♥

Nu har jag verkligen någonting att läsa !
Imorgon så ska vi åka och hämta en sekretär vi köpt till mej, vad det är får ni se imorrn ;P Nu ska jag inte sitta framför datorn nå längre, jag ska göra något roligare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0