Det var inte så far, far away xD och btw, jag vart bara varvad 2 gånger, och det var första gången! ha lite hänsyn va?

Hejjsan bloggen! :D

Tänkte skriva lite om övernattnigen xD tyvärr så får ni inga bilder, jag hade inte med mej min kamera... men det var iaf jag, ida, sunne, lina, isabelle och emil som skulle sova i tält på en ö (yxvättningen) utanför ida och linas stuga :D vi kom dit med båt :D haha, skriver inte så detaljerat, men det var myggit iaf! och vad gjorde vi där då? jo, vi badade (och det var ett spigg som bet ida i hälen och en lite större fisk som drog mej i shortsen!!! :'o ), grillade, satt vid elden och pratade, flummade, skattade och lite till xD och jag tycker vi var duktiga, vi somnade typ två och vaknade nio ! ;P så vi fick lite sömn iaf ;'D
sen idag på morronen så var det ju så kallt, så ingen ville bada med isabelle, så då gick hon och badade själv medans vi satt vid eldstaden :) och då såg jag något ute i vattnet, så då sa jag lite på skoj:
"Titta en haj!"
"Nej, det är bara isabelle!" sa sunne ;P
"nej, men där ute!"
och det var faktiskt något ännu längre ut, och vi trodde typ det var en fågel elr nå, men då såg vi att den hade öron... eller horn... så då gick vi närmare och tittade, och då visade det sig att det var ett djur!! och det var typ en älg, ren, rådjur elr nå sånt!! fatta cooolt att se en sån simma rakt över havet ;P

tidigare idag så var min familj, evves familj och evves kusiners familj å körde go-kart ! haha, det var första gången för mig, så jag tog det lungt i kurvorna i början xD men sen gasade jag även där :D haha, evve&alla förutom min brorsa varvade mig två gånger... minst... -.- men det var faktiskt min första gång!! :D


vi kan säga att det där är jag, för den såg så cool ut :D

for till stallet med evve å sanna sen :D red på grusplanen, prixie var faktiskt väldigt duktig i slutet ! :D sen när vi kom tbx till stallet så kom jakob och oliver ut, och jag fick betfor i min sko och evve kastade vatten på mig... fråga mig inte hur det gick till, jag har faktiskt ingen aning xD

kramar, em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0