Forever ♥



Ibland önskar jag att bättre dagar kunde komma, att jag kunde gå iväg, glömma. Lämna och aldrig vända om igen. Men tänk allt jag lämnar efter mig, Du är anledningen till att jag kan hålla huvudet ovanför vattenytan, Du håller mig uppe så att jag inte försvinner i det djupa svarta havet.
Men om du lämnar mig, går vidare så kommer jag att drukna. Du är min livboj.
Nu är det alltid saker att se eller göra. Havet är som en stilla oas, du är mitt hav, snälla låt mig inte drunkna.


(c)

 
Ord är meningslösa. Inget kan beskriva hur jag känner, jag nämer inga namn, ni vet själva vilka ni är. Ni håller mig ovanför ytan. Att säga "jag älskar dig" är inte att ta i. Om man ska uttrycka mina känslor är inte de tre orden de jag självklart skulle ha valt, men de betyder ändå så pass mycket att det går att säga nu. Det beskriver i alla fall vad ni betyder för mig: Jag älskar er. ♥

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0