händelserik dag, hoppas jag

hejjsan!

förlåt för dålig uppdat, men jag har helt enkelt inte haft tid.... i onsdags var jag i stallet, sen var jag med liv♥ hon tvingade ut mig till fårhagen!!!! :O sen skrattade vi typ resten av kvällen, åt lite olika saker xD Som tex att jag har flyttat min brevlåda :D
igår så jobbade jag, sen var jag med sosso och sandra :D Vi tog varsin luftmadrass och paddlade oss ut till nästan mitten av bullerviken och bara flöt där och typ pratade. Skitmysigt :D fast man blev gode blöt x''D

Idag så händer det mycket! haha, eller kanske inte? Ska iaf in till PDOL med liv nu på morronen :D Sen blir det stallet, och efter det ska vi å äta hos evves fam ;P
hoppas ni antecknar!

För att detta inte ska bli ett allt för tråkigt inlägg så slänger jag in en gode random bild ;P


jag hade en väldigt konstig dröm inatt. Hoppas att den inte är sann. eller, delar av den.

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0