Hos mormor och morfar :)

Hejjsan!

Nu vill jag bara börja med att säga att jag har gratis sms igen. Typ. För min mobil är så sjukt knäpp så att jag fick ett sms från Telia där det stod att jag hade slut gratis sms. Jaha? Dagen före fick jag ett där det stod att de skulle ta slut idag (dina gratis sms avslutas på söndag eller vad det nu stod).... Och sen igår kväll när jag gick in på *120*1# så fick jag se att jag fortfarande hade gratis sms! Så jag provade skicka ett sms till liv, och gissa vad!? Jo, jag har gratis sms igen! Jag blir inte klok på min mobil! Alla mobiler som jag har börjar kruppa... Hur lyckas jag?? I alla fall, funderar nästan på att köpa en ny, men jag vet inte. Kanske vill lägga mina pengar på något annat, jag menar, min mobil funkar ju, men det är då knappt.... -.- Vad har ni/du för mobil? Funkar den bra?

Snart blir det att dra till Sandra, ska sova där, vi ska jobba imorrn! :D


Ni fick en gammal bild på en äppelblomma! :D

Smsa om det är något ;P

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0