If life was easy, what would we live for then?

Hejjsan :)

Svar till Emelie om "äntligen får ni ett inlägg!!!":

DEN VAR LÄSKIG!!!! Mamma å pappa säger att jag kanske får komma på höstlovet :D :D :D då MÅSTE vi gå på ikea å titta på rosa stolar x'D och, nejtack inga läskiga filmer... x''D
----

Nu ska jag iaf snart sticka till stallet, men det började regna... kanske blir det en ändring i vårat schema, elr vad säger ni?   

Såg ju Eclipse med Emelie i tisdags :D nu blir det att gå och se den en gång till tror jag ;P


bästa filmen hitills helt klart! och jag längtar till nästa:D

Vi satt och småskrattade typ hela filmen, Emelie hade berättat lite om vad som skulle hända, så jag satt typ å garvade redan innan det hade hänt xD ska inte säga mer, men jag älskar då det stutsade x''''D *dör av skratt* så flera gånger under filmen dog jag, fast jag överlevde xD

Gaaaah, vad det regnar!!! :'/ och jag måste typ cykla till stallet... -.-' hoppas jag inte drunknar! xD

Kramar, Em.

Kommentarer
Postat av: johanna

"jag är hetare än dig" och "om du tog av dig dina kläder skulle det gå fortare" vad ju roligast :)

2010-07-09 @ 20:59:38
URL: http://johannaronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0