Jag trodde att huset skulle rasa!

Hejjsan!

Vilket väder altså! Jag vaknade av högsta åsksmällen och sen kunde jag såklart inte somna om, tur att jag eg skulle upp den tiden, med tanke på att klockan visade på 7.... Låg där i sängen med ögonen uppspärrade och undrade vad det var som hände, trodde nästan att huset skulle rasa in! men nejdå, det var bara åskan och världens skyfall, som om himlen bara öppnat sig! Tur att det slutade snabbt ;P

Nu ska jag se på film, igår såg jag ju på Its a Boy Girl thing, den var riktigt bra, inte min humor på alla ställen, men då var det bara att blunda för det. Slutet var riktigt mysigt :)



Lite kort om handlingen:

Nell och Woody är grannar och hatar varandra. De går i samma klass och en dag är de på ett museum och ska jobba två och två med att ta reda på fakta. Nell och Woody paras ofrivilligt ihop, men något går fel, väldigt fel.... Så fel att dom blir den dom hatar mest: varandra....
Och såklart så tar båda detta tillfället i akt och förstör den andras liv. Typ.

Låter väldigt konstig, men ge den en chans, den var väldigt bra faktiskt ;P

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0