Kartonghattar

Hejsan :)

Tänkte bara börja med att skriva att jag, sosso och sandra var och såg på Shrek 4 igår! HAH! Man fick sig ett riktigt skratt, den var jätterolig! Gullig också ;P Åsnan och Mästerkatten var bäst, som alltid! :D




Idag har jag jobbat, näst sista jobbardagen :) Det går inte att beskriva hur trött jag var!! Men efter fikarasten så blev jag flummig igen ;P 
Jag tog en liten kartong och satte den på huvudet och gick runt med den typ aslänge xD Det var en jättecool kille som gillade min hatt, det uppskattas! 
Sen vart jag trött igen.....
Fick asont i huvudet där i slutet och kollapsade i sängen när jag kom hem, med boken jag slängde ut genom fönstret i förrgår. Den är faktiskt bättre nu ;P 
Skulle eg och fira en vi känner ikväll, men mitt huvud klarar det inte, så det var att stanna hemma. Ska nog fortsätta läsa nu, det vart bara jobbigare att sitta framför datan...

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0