Liv tvingade mej att blogga ;D

Hejjsan :)

Idag har det hänt mycket men ändå inget xD Var i stallet på morronen, sen så for jag en snabbis på stan och köpte äntligen hårfärg!! haha, jag hatar verkligen min hårfärg just nu, det ska bli skönt att göra något åt det :) skulle fäga idag då, men just innan kom vi på att vi inte hade gjort nå allergitest.... och ja, jag måste, var allergisk mot en hårfärg.... så färgning blir det imorrn :D
sen var jag med sosso som äntligen har kommit hem från tyskland!!!!!!! härligt att vara med dej igen tjejen! ♥ När Cotton var ung...... !!!!

Ett kort inlägg från mej, Liv tvingade mej att blogga ;D ♥


Ni får en bild oxå, det är från gävle tror jag ;D vilket dåligt minne jag har! ;o

Kramar, Em. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0