Liv♥

Hejjsan :'D

Sov över hos mormor från igår till idag, morfar skulle till stugan å klippa gräset å lite sånt :)
Och idag så for jag på stan med Liv :D
Köpte två och en halv belocker till mitt älskade armband :D en turkos flipflopsko, ett rött körsbär och ett halvt hjärta, ni vet ett sånt där best friends? ett sånt, som jag och liv delade på :D älskar dej, liv! ♥
haha, befri och stends x'''D  
Och bilder får ni oxå! :D


Flipflopskon :)


jättedålig bild, jag vet, men där är iaf det halv hjärtat och en jordgubbe som jag fått av liv!!! tack, gumman! ♥


som ni ser så har jag typ färgtema på mitt armband xD från början var det inte medvetet, men nu så är det lite roligt ;P I bild så är hjärtat, jordgubben, körsbäret och lite av äpplet ;P Fruktskål :D

vi hade iaf jättekul, typ gick in på intersport och byggde med lego xD hon som stod i kassan stirrade lite på oss när vi gick xD oxå dog jag, fast jag överlevde, för jag hade varit så smart att ta långbyxor... -.- inte kul!! det ska inte hända igen det! xD
Och liv, jag tycker du shoppade mycket ;P

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer på dagen, men på kvällen så ska jag iaf till en ö utanför idas stuga och sova över där med nå folk :D :D Kmr bli jättekul!! :D :D Nås på mobilen ;P

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0