Man ska lyssna på musik medans man byter om

för då kanske man får lite tips ;P

 
you look soooo good in blue! ♥

Där stod jag och undrade vilken färg jag skulle ta på tightsen, också sjunger han "you look so good in blue!" just när jag tar på mig de turkosa tightsen.... hum.... hahah, såklart det blir dom! jag menar, det är inte varje dag man får tips från FOB!


jag har för mk tights! men, det vart dom turkosa ;P

Och nu till den hela outfiten, dagens för PDOL!


lite stökigt i rummet, drog ut lite kläder från garderoben i hopp om att hitta en bra tröja att ha på sig. Och just då sjunger FOB: "please clean this mess up"
Aha? SÅKLART! Började städa upp kläderna direkt :)
Emelie + Fall Out Boy = Bra team!! ♥

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0