Nästan där!

Hejjsan!

Nu är jag nästan klar med renoveringen, det vart inte så mk, men litegrann iaf ;P Ska bara fixa textfärg å sånt sen, men det ids jag inte göra nu, för nu är det perfekt filmväder! Woho! :D

Igår så var jag ju som sagt med liv på kv efter jobbet, sov över hos henne :) Fatta vad roligt vi hade!!!! haha!!!! först gick vi på ica å köpte burkglass, sen skulle vi hitta en jacka (elr ett inlägg om en jacka på en blogg) men då hittade vi den inte så då satte vi på filmen :)
 

Den var lite obehaglig ibland, men rekomenderas verkligen!

Sen flummade vi mest, typ aslänge! haha, vi gjorde om bilder i photofiltre, men då var det nå konstigt så vi fattade ingenting! och jag åt paprika! x'''D Justin Bieber är INTE snygg!!! haha, vi gjorde om en bild på honom oxå, den var asbra *hotst* x''''D

Nu ska jag se film :D undrar om voddler funkar nudå? ;P

Kramar, Em. 

Btw, jag har gratis sms igen, så det är bara å smsa! :D :D :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0