Nu börjar det verkligen kosta

Hejjsan :)

Igår sov jag ju hos sandra, det var jättekul att vara med dig igen! ♥

Idag har jag varit och jobbat! Det är alltid lika roligt! Men en tråkig sak var att jag nu officiellt har slut gratis sms! Gaaaah, hatar min mobil, men det vet ni nog redan ;)
När jag kom hem från jobbet så sa mamma att jag hade fått ett paket från Adlibris, mina böcker hade kommit! När Emelie var här så gick vi ju på kyrkmarknaden, så då köpte jag en bok, House Of Night: Vampyrens Märke (Marked) och tkt den var asbra, så nu beställde jag tvåan och trean, fast på engelska. Och de kom idag :D House of Night: Betrayed och House of Night: Chosen :) 

 

Böcker är enligt mig MYCKET bättre på sitt orginalspråk, så det ska bli kul att läsa dom här också på engelska :)

Ikväll blir det bara att slappa, imorrn blir det jobbet igen och sen på kvällen så ska jag sova hos liv och se film med henne :D ♥

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0