PDOL och Luleå

Hejjsan!

I fredags så hann jag inte blogga nå mer änn det där inlägget på morronen, hade fullt upp :) men jag var iaf på PDOL med Liv och Isa :) Åkte inte så mkt, Virvelvinden x3, Star Dancer x2 och Harry Potter Huset (såklart!) ! Och när jag skriver x2 och x3 menas det att jag åkte virvelvinden tre gånger och stardancer två :)
haha, hade i alla fall jätteroligt! andra gången när vi åkte virvelvinden så kände jag något hårt mot ryggslutet, så jag kände efter vad det var, och gissa? Jo, min mobil hade åkt ur fickan, mitt under åkturen! Så jag skrek: "Min mobil åkte ur fickan!" haha, du skulle ha sett din min, liv ;P ♥
tredje gången då vi åkte virvelvinden så var det inte kul i slutet, för vi fick typ världens snurr som aldrig tog slut! vi fick säkert mest snurr av alla! :o xD
första gången jag och liv åkte star dancer så hann jag utbrista, just när vi var i luften, "titta, det är en med skellefteå-tröja som ska åka larven!!!! blää!!!!" haha, jag garvade båda åkteurena medans alla andra skrek! skillat va ;P
Sen på kv for jag å evve först till stallet, sen skulle vi till henne å äta :) och hon var dok inte snäll, tog min mobil!! :O x'D

Idag var vi då i luleå, köpte tre tröjor :D bilder kmr imorrn!

Nu ska jag sova, godnatt alla!

Kram, Em.

(förlåt för bildlöst inlägg! vad tråkig jag är! men näe, jag är bara trött....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0