Retas hon med dig?

Jobbade ju idag då, bara till tre dok :) hahaha, jag och sandra hade superroligt som vanligt! och hon råkade putta ner ett paket med toapapper i huvudet på mig..... -.- haha, tur att dom är mjuka! sen gav jag igen genom att slänga en kartong i huvudet på henne (även fast det inte var meningen xD ). Roliga vi är va?? Sen så satt jag ner å fixade med några burkar och just när sandra slår mig med en kartong i huvudet så går det förbi en gammal gubbe som börjar asgarva!
Han typ: "Är hon våldsam?"
Jag: "Ja, hon brukar vara det" mest på skoj då, och då sa han:
"Du kanske har snott hennes kille?"
WHAT!?!?
Vad i all världen är det för slutsats?
Typ: Ja, sandra slår mig i huvudet med en kartong för att jag har snott hennes kille... ofta jag skulle göra det!
Så då svarade jag: "Eh, näe" åsså skrattade han och gick.... Lite väl random nästan, höll dok på att garva ihjäl sen ;P


I love it when it rains ♥ Jag gillar den här bilden, det är väldigt tacksamt att fota när det har regnat!


Almoust black&white, like me dreams ♥

Nu ska jag fortsätta se på filmen och kanske skriva litegranna innan maten :D

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0