supercoola bärt liv ♥

Hejjsan :D

Nu är jag hos liv, och vet ni? på sommarlovet så får man inte stava rätt, så liv är egentligen supercoola bärt liv x'''D
vi har i alla fall sett på film, Shutter Island! Haha, hoppas det inte fanns någon gömd kamera i rummet, för då skulle vi vara berömda vid det här laget xD den var lite läskig ibland, inte så farligt, men ändå! haha xD 
och jag hade burkglass i en påse, men då gick påsen sönder, så helt plötsligt vart den pippi långstrump!!!! :O xD

tidigare idag har jag då jobbat och varit superflummig!!!!! haha, jag byggde ett torn av kartonger på en skrinda som jag sen välte på sandra!!!!! x''''D 

Nu ska jag vara social med liv som gör om mina mobilbilder, men just nu så kan hon inte bläddra bland mina mobilbilder xD skills? a, alltid ;P



Vet ni en annan sak? Bananen försvann, fast först var den kvar!!!

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0