Trött och duktig liten jag :)

hejjsan!

nu har mormor och morfar farit, brorsan hade släktkalas idag, och de var de sista som for. så nu slappar jag i sängen å lyssnar på Skye Sweetnam. Hon är riktigt bra, det var längesedan jag lyssnade på henne ;p
Idag har jag iaf varit med jakob på morronen, vi typ spelade nhl10 (även fast du vann så var jag faktiskt ganska duktig tkr jag :D), varit i höt å typ kastat "spjut" xD Kul var det iaf :) och jag var jätteduktig! jag matade ett får!!! var det bu elr bä? haha, nån av dem iaf, tror jag :)
var tvungen att åka hem gode tidigt, för då kom några som skulle fira brorsan, så då fikade vi :)
Ni ska få en "dagens låt" också sen, tror det blir Skye ;D

kramar, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0