Twice is better then once, sometimes :)

Med filmer som Shutter Island så är det bättre att våga se dem två gånger för att egentligen fatta vad det var som hände. Och första gången så trodde jag att jag förstod slutet, men nu när jag såg den för andra gången ikv med mamma och pappa så fattade jag att jag inte alls fattat slutet för ens pappa förklarade för mig och mamma! Haha, han! Mamma hade läst boken och jag hade sett filmen en gång förr, så vi visste ändå hur konstig vändning filmen tog, men halvvägs genom filmen så listar han ut slutet!
Haha, tack pappa för att du gjorde så att jag fattade! haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, det känns som om jag ska somna sittandes.... -.- Godnatt alla, sov sött och dröm underbara drömmar!!!


I have to stand up for meself, be me and dont take it. ♥

Sömniga Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0