Det är en sköldpadda på taket!!

Hejjsan!

Liv for för ett tag sen, vi har haft askul!! haha, för er som inte vet så har jag, liv, adrian och david varit och tältat på pottan x'D
är astrött, sov en timme? om ens det... adrian och david fick sätta upp tältet medans jag och liv satte ut våra madrasser där  inne. det var lite kul för liv hade med sej en vanlig madrass, så hon och jag fick jättemk plats medans de fick dela på lika mk plats som liv hade, om ni fattar?
men iaf så spelade vi kubb, två ggr, en gång på kv och en gång typ 2 på natten x'D första gången körde vi med stor plan och då vann jag och liv, men andra gången körde vi på liten plan, och då vann de... -.-
vi spelade kort oxå, och då sa vi att den som förlorade i vändtia skulle bada, vi körde två gånger och david förlorade båda gångerna x'D så han och adrian badade sen xD
minns inte riktigt vad vi gjorde sen, typ flummade xD
kring halv 5 så somnade jag och liv, eller jag iaf, vet inte hur mk liv sov :D
Vaknade iaf kring halv 6 tror jag...?
Sen packade vi ihop och for kring halv 8, så jag och liv var hemma hos mej kl 8, då bäddade vi åt henne på golvet (på en madrass på golvet, ofc) och så pratade vi lite innan vi somnade och vaknade typ 1 x'D
Var med henne till typ 3, vi spelade skipbo och den försvunna diamanten,  och då vart jag rånad på en ö, men då orkade jag inte längre, för jag kunde inte ta mej därifrån så då drunknade jag x'D
For till stallet sen, jag och sanna hoppade på plan, hoppade 55 med prixx! ♥

Nu får ni några bilder från igår, liv har fotat det mesta :)


bjuder jag på ;P




Adrian och David badar xD




;'D

Haha, adrians öga x' D

Imorron far jag, ska på sv semester :'D Kmr sakna alla asmk! Kmr hem om ca 2 veckor, men jag kmr inte kunna blogga så mk, mobilblogg isf :) men jag kanske får tillgång till internät, vi får se hur det blir :)
Men nås gör jag då på mobilen, ring&smsa :''D

Kraaaaam, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0