Det är hemskt!

Hejjsan!

Fatta vad kul det var på höträsket x'D kvällen före och morronen var ändå bäst ;'P kortleken x'D
Vi gjorde typ en massa, spelade brännboll (tjejerna - killarna: förlust - vinst, vill inte säga med hur mk xD ), kurragömnmameddunkt, fotboll (tjejerna - killarna: 1-1!! :D ), kastade macka, var ute på bryggan, fotade och typ bara slappade :D  
En enda dålig sak: vi fick säga Hejdå till Lena, våran svenskalärare och mentor. Omg, det var inte kul, Lena äger juh! men då ställde vi oss i ett led och kramade henne och sen så ställde sig typ alla i ledet igen och kramade henne typ tre gånger xD Då sa hon: "nej nu räcker det" och då räknade ngn ner, sen hoppade vi på henne så att hon ramlade baklänges x'D 

Efter åt så for jag och liv hem till henne och var där ett litet tag, vi gick på skojakt x'D sen for vi hem till mej och då kom jr, så då for vi på stan :D 
jag känner mej som värsta storshopparen, köpte asmk! tyvärr får ni inga bilder, har ju en ny dator så jag har inte hunnit installera ngra prog...
men jag köpte iaf ett linne där det stod "free hugs", en munkjacka där det står "wanted" på ryggen, en t-shirt där det står "keep on rolli'n", ett par blommiga tights och ett halsband till examen :D erkänn mk!? haha, iaf för mej, jag brukar aldrig hitta nå på stan! x'D
sen när vi var där på stan så tittade jag och liv på varran oxå sa jag: "det är exmen imorrn, vad hemskt!" det var då som det verkligen gick upp för mej att det är examen imorrn och att vi går ut sjuan! det var både hemst och härligt...

Nej, nu måste jag dra, ska städa upp på mitt rum... -.-'

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0