Får är läskiga om man petar på dem...

Hejjsan bloggen :)

Tänk vad många hissade flaggor det är idag, och alla för mej!! Tack så mycket!! (vi kan i alla fall låtsas att det inte är sveriges nationaldag och att alla hissar flaggan för att vi firar mej istället x'D )
Ja, det är ju inte min födelsedag idag, men mamma kmr va i sthlm den 8e då jag eg fyller år. Så då firade de mej idag, tack!! ♥
Fick Kutless - Hearts of the Innocense (cd), Cry Baby (film), en mascara, pengar, nagellack och: EN DATOR! Enbärbar då, omg vad glad jag blev!! tacktacktack! ♥

Tänkte skriva litegrann om gårdagen, ni kan anteckna om ni vill ;'D

Jag, sosso och liv sov över hos sandra fredag till igår och hade askul! såg på film (sleepy hollow & secret window) och flummade asmk! Men jag och Liv flummade nog mest, elr vad tkr du? men kul var det iaf! :''D

Igår kv for jag, sosso och sandra till Ida som skulle ha grillkv! :D sunne, sebbe och martin kom oxå:)
vi grillade, gick till sandön (eller vi gick men sunne åkte bobycar x'D) och såg på film. Vi såg Yes Man och lite av Hajen 3.
Hajen
var så dålig så att man måste se de andra tre filmerna oxå x'D Satt och asgarvade åt de dåliga effekterna! x'D

Nu ska jag sticka, Kraaaaam, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0