Goood morning world :D

Hejjsan världen :D

Jag tror jag glömt att meddela er att jag har en twitter, besök mej där om ni vill :'D http://twitter.com/emelilie Där är jag :'D



Orkade inte riktigt vara uppe inatt och titta på MTV movie awards, men jag tittade in vinnarna nu imorse! Och jag nästan DOG när jag såg vem som vunnit för "best villain" !!!
Gissa vem? Jo, ingen annan än Tom Felton för sin roll som Draco Malfoy!!!!!!
Omg, han förkänar det VEKLIGEN! Han är helt enkelt asgrym!



Såhär säger han om att bli nominerad:

"It's a massive honor," he said. "Especially given that it's a fan vote. That makes it quite touching. And it's classic for me, because for almost a decade, kids have been running onto set and hugging Daniel [Radcliffe] and shaking Emma [Watson]'s hand. I try and be as polite as I can, and I never seem to get anywhere with them. Finally, I'm in a category that celebrates that fact!"

http://www.mtv.com/news/articles/1639002/20100512/story.jhtml [källa]

Idag är det operation dagsverke som gäller, man är ledig från skolan och istället ska man jobba in 100kronor som sen gick till ngt bra syfte, jag minns inte vad det var nu. Men jag och sandra ska iaf jobba på Ica!! :'D

Ska strax dra, Kraaam, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0