I promise, I promise!

Hejjsan!

Jobbat med Sandra på ica idag, jättekul! x'D
Har inte så mk att skriva om, det hände inte nå spec på jobbet idag, som jag kan kma på x'D kul var det iaf:)
Sov över hos sandra igår, hade jättekul! Och innan dess hade jag varit hos liv, var med en massa folk x'D det var jag, liv (ofc), jr, emmy, isa, linnea, jakob och matilda som körde en lek som livs mamma hade kmt på x'D den var askul, man skulle springa omkring på gården och samla saker som började på en spec bokstav :'D
sen hoppade vi studsmatta och typ flummade :')

Nu ska jag dra, Liv kmr nog snart, ska vara med henne :'D Har ingen aning om vad vi ska hitta på, men ngt iaf ;D



Älskar dej ♥

Ha det bra i regnet,
Kram, Em!

Kommentarer
Postat av: liv♥

skit snygg bild XD

2010-06-14 @ 21:29:36
URL: http://livstoltzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0