I trade everything for this so why do I read the writing on the wall?

Igårkväll går nästan inte att beskriva med ord, hur kul hade vi egentligen? Undrar hur mycket jag skrattade egentligen...
Ja, i alla fall så var jag, sunne, ida, isabelle, irma, emil och nisse hos sosso på filmkv :'D fast vi såg inte så mk på film, utan vi flummade mest på asmk xD Men vi såg en film från 2006 (elr var de det?): Loftets Småstjärnor! Det var asmånga man kände där x'D jättegulligt!
Oxå provade vi något jättekonstigt som jag jag någon gång måste klara! Vi tog en matsked med mjöl in i munnen och försökte svälja... omg, det var jätteläskigt, det gick typ inte!! Man började typ hosta asmk, men det var askul att prova ! :D
Sen for typ alla, vad var klockan då? Kring 12 halv 1 kanske? Men då stannade jag, sunne och emil så vi och sosso (ofc) satt i hennes rum till klockan 2 och typ flummade, skrattade och pratade allvar (:'O) men det var askul, jättemysigt!

Tyvärr så har jag inga bilder från kvällen, men ni får en annan bild ist x'D

 
Jag hade tråkigt på no lektionen, här är resultatet x'D

Och vet ni? ìdag ska jag beställa en kabel mobil-dator, jag klarar mej snart inte!! x''D

Kram, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0