Jag är inte rädd för hästar!

Hejsan!

Vet ni vad jag ganska nyss har upptäckt? Jag är typ helt beroende av TWITTER!!! Omg, jag måste alltid logga in där, skiva vad som händer och kolla vad andra gör! Det är sjukt mycket bättre än fejsbok enligt mej ;'P
Och vet ni vad som nyss hände?
Jo, jag skulle logga in på twitter, oxå står det att nätet är överbelastat...!!! Måste kunna logga in! Komigen, funka! JAA!! Men det segar typ... -.-

Idag på skolan så var det ändå chill, först hade vi klassråd, sen skulle vi ha no men då skulle våran lärare och titta på någon film som niorna gjort elr nå så då slapp vi den lektionen :D
Så ist gick jag ner till syslöjden och fortsatte på min regnrock :D
och efter som att jag inte var klar på den så då slapp jag franskan oxå! :D
Sen på hålet så gick jag, emmy, matte och jr å åt på pallazzo (vet inte hur det stavas, men nått sånt?), gott :'D
Men sen då vi eg skulle ha onsdagsval så skulle vi städa skolgården! Inte kul! Fick typ plocka ogräs, sopa, kratta och plocka upp skräp...
Och lilla skillade emelie hade ju självklart glömt handskar oxå! -.-'

Var i stallet hos Prixie oxå, gumman lilla! älskar dej tjejen! ♥
Men hon hade en sko lös, så jag kunde inte rida... :'(

Nu ska jag snart träffa liv på heden, vi ska se SAIKs match :'D Och fota ;'P Sen ska vi sticka till henne, ska sova över där :') ♥

Imorrn blir det höträsket, ändå kul :'D

Kramar, Em.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0