Jag kommer verkligen inte på någon bra rubrik, så jag lämnar det här fältet tomt.

Hallojjsens !

Idag har man oxå jobbat, men vi började 8 idag, så jag klev upp klockan 7... sommarlov? Eh, njae.. Men jag slutade iaf klockan 3 :'D 
Langa, sandra? Det var mitt fel... men då kanske du ska tacka mej? x'D
Och:
"Vars är nudlarna?"
"Där" *bakom dej*
Höll på att garva ihjäl!!
Sen blir det att fara till PRK, uteritt :''D hoppas det inte börjar regna! eller, det är faktist ganska kul då, så det gör inte så mk x'D men inte åska tack, en gång räcker mkt väl...! 

Längtar till på torsdag!! 

Ni får en bild, gah, jag har inte beställt kabeln än! :'O Men jag måste göra det idag!! 



Jag som troll: Ragg :'D Jr fotade ;D Btw, digga mitt hår!! :D

Och det är typ 17 dagar kvar tills Emelie kmr!! :''D ♥ ♥

Kram, Em. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0