Jag överlevde, även fast bussen åkte fel och jag fick stressa ihjäl mej! Så jag dog, men jag överlevde!

Hejjsan!

Som ni ser i rubriken så dog jag, fast jag överlevde ♥

Stan först då, med sandra, liv och sosso! köpte ett par asfräna shorts på carlings! Omg, bild kmr!
Haha, som ni ser så är de halva! :'D älskar dem!

Åkte till stallet sen, red prixx barbacka <3 och hennes framsko är fixad nu!! :''D
Sen åkte jag hem, duschade och gjorde mej i ordning på en kvart, sen kom jr och emmy och vi for till bion :'D haha, icard jr? x'D
Vi såg på the last song en film där Miley Cyrus spelar huvudrollen. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte så stora förhoppningar på filmen, jag trodde den typ skulle vara som alla andra kärleksfilmen, men jag hade fel! Jag tycker den här filmen var underbar, även fast jag började gråta i slutet. Men vem gjorde inte det?

Vanligtvis hatar jag filmer som får mig att gråta, men inte den här. Och ja, jag grät. Jag satt nästan halva filmen och kämpade med gråten, jag fattade vad som skulle hända. Och när det hände så grät jag.

Filmen handlar om Ronnie (Miley Cyrus) främst, hon och hennes bror flyttar till sin pappa över sommaren. Ronnie hatar det, hon hatar sin pappa för att han lämnade hennes mamma. Under sommaren så träffar Ronnie en speciell kille, en kille som kommer från en annan "dimention" än henne. William, Will som han kallas, kommer att betyda mer än Ronnie någonsn kan gissa, då filmen får en väldigt oväntad vändning.

Jag har redan sagt min mening om filmen. I. Love. It. ♥
Haha, det verkar vara mk som hände under den filmen i biosalongen, hon som snöt sig? Haha, och efter halva filmen så tappade jag bort min dricka, så när jag skulle leta efter den ställde jag ner mina popcorn på golvet, sen råkade jag he ut dom x''D höll på att garva ihjäl!

Nu ska jag göra ngt vettigt, om det går?
Kram, Em.

Kommentarer
Postat av: jr

haha emelie, asså du grät och skrattade dig igenom hela filmen typ =) men asså den var ju asbra!!! och ja! icard =) undra vad det är?:)

2010-06-17 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0