"moss och lavsnack, han sprang för att du inte smög!"

"Här med dubbar jag dej till den bästa smygaren i hela världshistorien"
"Tack"
"SLUTA DAGDRÖM NU EMELIE!"  

Nej, men jag borde verkligen få den utmärkelsen, idag på skolan så spelade vi upp våran teater, Pizzeria Trollskog. Fatta vad roligt deeet vaaar! ♥
Och jag var som sagt helt bäst på att smyga ;'P Men Mo och Borst gjorde oxå ett bra jobb :'D
En annan utmärkelse som jag borde få var STÖRST hår! Mitt hår var helt enkelt gigantiskt!!
Och vet ni hur jag fick till det?
Jag la huvudet i ett våffeljärn!
Eh? Ja, det är sant ;'D I alla fall nästan :D
Sjuorna var helt klart roligast att spela upp för, roligaste publiken asså! Tyvärr så får ni inga bilder, jag har ingen kabel till mobilen... '-.- gosh, jag måste verkligen skaffa en sån!

Stan med Sosso och Sandra sen, roligtroligt! :'D Skedarna sandra? Och mitt läskiga hår? ;D Ja, jag kammade inte ut håret innan vi gick på stan, men jag tog dok bort sminket. Tur var väl det, folk stirrade som galningar ändå... x'D

aja, nu ska jag gå och plugga so... prov imorrn... inte najs! '-.-

Kramar, Em.


Kommentarer
Postat av: jr

asså jag (mo) är ju liksom bäst på att smyygaa!!

2010-06-04 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0