Pris för näst bästa lyra :'D

Hejjsan bloggen :D

Hääärlig dag idag på skolan, vi hade klassens dag! Så här såg schemat för dagen ut:

8.45-11.00 Skattjakt! :D
11.00-12.00 Lunch
12.00-14.13 Bränbollsturnering
14.14 (typ) Prisutdelnign :D

Under både skattjakten och brännbollsturneringen så var man ju i lag, klass för klass. Så 7c var ett lag, 7d ett åsså vidare.
Skattjakten var kul, man fick ett papper där det stod 60 saker man skulle hämta eller 60 saker man skulle ta reda på. Jag började med att springa upp till stallet och låna en hästsko x'D
Vi hittade allt utan två saker. Och mussesockarna måste räknas!! x'D Vi fick erfara att inte en enda unge på Norrbyskolan har ett par mussepigg sockar på sej!! -.-'
Men jag tkr ändå att fyrklövern var bäst ;'P

Min klass riktigt ÄGDE på brännbollsturneringen! :D Första matchen, mot 7D spelade vi lika, sen vann vi alla de andra matcherna, även sista då vi fick 5 minuspoäng för att adrian typ gjort nå konstigt.
Och Matte tog världens snyggaste enhandslyra!!! Assnygg!! :''D
Haha, jag rörde i bollen EN gång (då vi var utelag) och då tog jag en assnygg lyra ;'P
                                                  
Sen på prisutdelningen så fick vi reda på att vi inte vann skattjakten, det var 7A som gjorde det. Men vi vann bränbollsturnerningen!! :''''D najjjjs!! :''D

Nu sitter jag och äter klubbor, missade bussen in till stan... -.-' och i morse när jag cyklade till skolan så kom det en tant och cyklade på mej! hon vart typ asarg och skrek: "Du ska cykla på höger sida!!"
Bara för att jag inte ville cykla in i sosso så att hon for in i en soptunna! (vi cyklade på en trotoar)
Äh, shit happens :)

 
Lollipop♥

Nu ska jag dra till Sandra och se vad hon, liv och sosso har hittat på :) ♥
Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0