Sthlm :)

Hallojjsens :)

Det blir ett kort inlägg från sthlm  nu :) sitter iaf i min mosters lägenhet och har nyss kommit, typ :) har varit och besökt några av mina kusiner idag, jätteroligt att få träffa dom, det var aslänge sedan :D ♥
Imorrn blir det att shoppa och besöka mammas kompis och hennes familj :D
Inga bilder idag, sry...

Och jag säger bara: T A C K till alla som besökt min blogg de senaste dagarna, statistiken har stigit som jag vet inte vad!! T A C K igen!! ♥

S A K N A R  A L L A  E R  D Ä R  H E M M A !
men vi ses om ca två veckor :P

Kramar, Em.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken cool header du har:)

2010-06-22 @ 20:52:32
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0