Summertime ♥

WOHO! OMG, I CAN NOT BELIEVE IT!! NOW IT REALLY IS SUMMER!! Hahah, vet inte varför jag skrev på engelska, men man vill väl ha lite omväxling här i bloggen? x'D
Kom i alla fall nyss hem, har varit på examen :'D
Omg, omg! Vi har gått ut sjuan! Examen var inget speciellt, det var efteråt som det var kul :D vi typ kramades (haha, den vanliga "kramringen") och fotade xD Hur många kort blev det? Jaa, du, sjukt många! Undrar ändå hur många från klassen man kommer träffa i sommar, hoppas alla! kommer sakna dem x'D ♥

Lägger låten jag nöter just nu Funhouse med Pink :'D Vetinte varför jag nöter den, eller jo: den är bra! haha, jag har alltid trott hon sjunger "funkhouse" men tydligen så var det inte så, det upptäckte jag igår när jag skulle söka upp låten x'D
jaja, här kommer den iaf :D enjoy!

 

Och hur ska jag fira att vi fått sommarlov då? jo, jag ska på stan nu och äta lunch, sen blire stallet och ikv ska jag och många fler till emmy :'D roligtroligt :D

GLAD SOMMAR ALLIHOPA!!
Sommriga kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0