varför gå runt berget när man kan gå rakt ner för det?

 hej!

nu är jag då i gävle hos min farmor och farfar, har varit här sen i lördagskv, vi kom fram kring halv 9 :D
tänkte börja skriva om gårdagen, var ut med pappa och brorsan och slog lite baseball på morronen :D det gick riktigt bra för mej, jag prickade bollen och fick iväg den gode långt!
haha, se upp alla nästa gång vi ska spela brännboll ;'D
vi var i skogen oxå, det var helt underbar miljö!


som ni ser :)

sen kring 1 kom min ena kusin och hans föräldrar, resten av familjen var utomlands (mina två andra kusiner då). vi typ spelade kort och flummade x'D

här är det jättekul, men jag saknar er där hemma jättemycket!! ♥ ♥

idag så har vi varit i Valbo och i Gävle på Brynässhoppen!!! älskar att gå omkring där, och såklart så vart det två inköp, vad det var det får ni kanske se ngn gång ;P
i valbo köpte jag en film, andra harry potter filmen, det blir väl att se den på vägen till småland på torsdag :) elr så ser jag den imorronkv när vi far till sthlm? ngt av det iaf ;D
nu för ett tag sedan var vi ute i skogen, upp på ett berg och fikade :D det var kul, men det var fullt med myror...
-.-


ser ni vilket roligt träd? haha, det har typ tippat och ändå fortsatt växa! x''D



ha det bäst, vi får se när jag kan blogga nästa gång :)

btw, lets dance tonys röst är töntig enligt farfar x''D

Kramar, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0