Bakning, flumm och bilder (:

Hallojjsens (;

Huset känns typ tomt nu, Liv och Sosso for nyss hem. Matte och Emmy for typ hem kring 6tiden elr nå?
Haha, kul har vi haft iaf!!!
Började med att baka cupcakes! Det vart ju bra... Två stycken började pysa ut typ en massa rök och luktade sjukt bränt!! Och sen när vi tog upp dem ur formarna så var de jättejättebrända! Fast det konstiga var att det bara var två stycken som var brända...!

De färdiga cupcakesen x'D

Sen flamsade vi på som jag vet inte vad!!! Såg typ roliga videos på youtube och Liv FOTADE!! Haha, hon to 80 bilder, exakt! Jag tog 3... x'D
Ni kan få se några:


Emmy&Matte hoppar! x'D


Jag som skrämmer Liv x'D

Ska gå nu!
Kraaam! Em! (:

Kommentarer
Postat av: liv<3

jag var ju bäst på att fota!!!

2010-03-23 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0