Brynäs äger!!!

Halloj (:

Var hos doktor på morron och gjorde nå grejs på morron. Var tvungen att åka kvart över 7!!! Kom tbx typ halv 11 så jag åt hemma och sen åkte jag till skolan. 
På hålet gjorde vi typ inget, hade tråkigt x'D 
Sen hade vi svenska och då försökte typ Jacke lära mej hur Lydias Nalle Puh typ plånbok funkade x'D Men jag fattar inte än!!! Hur kan lappen först sitta fast på ena sidan under de där banden och sen på andra sidan under nå andra band???? Äsch, jag kmr aldrig att fatta x'D

Snacka om dumma de var på jympan!!
"Ut med Brynäs!!!"
*kastar mot mej*
Alla var typ emot mej! *host* Eller typ alla fall tre personer... Men det är ju typ alla!! Det var inte snällt iaf, för komigen alla vetju att Brynäs äger !!
Sätter in nå bilder till deras ära x'D


 
Brynäs när de vann mot Rögle förr förra året (: Jag har fotat! x'D



Jag har fotat den här oxå, samma match :) Minns att de vann med 4-1. Nice att se!! :D

Ha det bäst!!

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0