google.con

Hallojjj!

Kom nyss hem, har varit på stallet (:

lång dag idag på skolan, det kändes som om den aldrig skulle ta slut! Och iget spec hände, ändå...
på bilden hade vi fritt arbete, så jag och liv skrev på våra skor! <3 Mest mina, haha x'D det blev jättebra! x'D
när vi hade so så skulle vi göra klart våran powerpoint och det gick ju bra... jag skrev allt och martin och rasmus "läste" vad jag skulle skriva... teamwork, really... jaja, men iaf så skulle jag söka rätt på nå bilder till ppn (haha xD) och skulle gå in på google. men då råkade jag skriva google.con ist!! Haha, jag höll på att döööö av skratt när jag ändå kom in på google och det stod: menar du google.com ? hahahahahaha!! dålig humor much!! x'D 

i stallet så red jag och evve ut(: galopperade sjukt mk, det var såååååå hiiiiiimla hääääärligt!!!!! kan ni fatta!?!? x'D 

ska gå nu, ska lägga upp nå bilder på mina fina skor sen ;P 

Kramar, Em! <'3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0