Lalalala (:

Hallojjjssen! : )

Kom nyss hem från skolan, ändå chill dag! Vi var bara 10 stycken i klassen, resten var lediga!! Haha x'D
Engelskalektionen var jättekul, då fick vi bara prata engelska och skulle typ spela spel och så x'D

Skulle egentligen till stallet direkt efter skolan, men jag hade så himla ont i huvudet, så jag for hem. Ska åka senare idag ist (: 

Nice väckning jag fick idag va? Många av de som är lediga ska till Hemavan med TG och de for typ klockan 6 imorse... Stackarna... Men då fick jag ett sms av en person klockan kvart över 5!!! Nice att vakna då va!? Nope! Haha, men du ska få igen någon dag, det lovar jag! x'D

Kraaamar, Em. (:

Btw, Bästalva hälsar! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0