Lov!!

Halloj, allihopa!!

NU är det ÄNTLIGEN lov!! Ändå häligt!! Vi gick inte så länge i skolan, menmen lov är ALLTID kul! x'D
Har varit sjuk sen i måndags och tänkte idag: nämenkomigen, nog kan du gå på skolan! Så jag gjorde det. Men jag var dok tvungen att åka hem innan onsdagsvalet... :'(
Men innan jag åkte hem så var vi på ngn konser som cristinaskolan typ gjort. Den var jättebra! :P
När vi kom tbx så hade vi hål. Alltså typ inga lektioner idag, bara mentorstid och onsdagsval!! Soft va!?
På hålet så satt jag, sosso, lydia&oskar, jakob, jesper, adrian och oliver uti våra skåp och typ bråkade om vilket hockeylag som är bäst ;P 
BRYNÄS, ofc! ;D

Nu när jag varit hemma så har jag typ inte gjort nå... Kraschat framför tvn och sen packat tills imorrn, för då bär det av till STUGAN! Yeeeeey! x'D


Det här i Virisen, inte långt från våran stuga. Men nu när vi är där så kmr det ju ofc vara snö (:


Vi får se om jag hinner blogga ngt under tiden i stugan, men jag hoppas (:

Kramar, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0