Vallsan (:

Halloj 8D

Valls med skolan idag, var med Liv och Therese där (: Vi åkte madrass!! Hah, eller det var tänkt att vi skulle göra det, men efter att vårat första åk inte gått så bra så vågade vi inte...

Jag och Tessa åkte första åket. Det gick jättebra nerför och så, men när vi väl var nere så hann ingen av oss reagera, vi hade bara typ kommit av masdrassen, inte ens ställt oss upp, så kmr ett tåg av tre madrasser och en massa folk åkandes, och kör över oss!!! Jag klarade mej fint, men Tessa fick en armbåge i näsan och började blöda näsblod...
Fin första åk va??
Det gick bra med henne, så vi gick upp till Liv. Och ingen av oss tre ville ner, så vi satte oss på madrassen igen och åkte x'D Söligare den här gången x'D Men Liv hoppade av efter typ halva!!

Sen gick vi in i värmestugan och satt där ett tag innan vi åt palt! (:
Efter det så försökte Liv få ner sin gaffel i sin Fantaflaska!! Det gick ju bra...! x'D
När vi suttit där inne ett tag så gick vi ut igen och besteg (och ramlade av) Kebnekaise!! :'D
Vi höll allvarligt talat på att garva ihjäl!!!!!

Sen tog vi madrassen och åkte på bron, det var jättekul! x'D Liv försvann!!!! *internskämt* (:
Sen tvingade vi upp Adrian oxå, och det gick ju bra... Näe! :'O xD

När vi kom hem var jag med Liv (:
Vi typ pysslade och gjorde sjukt häftiga gubbar!! Oxå spelade vi Svamp Bob spel och såg på deras gamla filmer!! x'D (: (: (: (:

Ni får lite bilder på gubbarna (:


Modellbild på min maskot (:


Haha, här är han! Snygg va?? (:


Livs tavla som jag fick (: Fin va? ;) <3

Ska dra nu, Kramar, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0