Värsta niciga da'hn!

Hallojj!

Kom nyss hem från skolan! Härlig dag idag, eller vad? x'D
Först hade vi sovmorron till 10.10 då bussen in till stan gick. Haha, alltid kul att åka buss med hela klassen x'D
Någon:
"Vars ska vi hoppa av?"
Alla:
"Ingen aning"
Haha x'D
Men av kom vi i alla fall x'D Då gick vi upp till ngt tegelhus som jag inte visste fanns. Där var det en gubbe som sa att vi var tvungna att vara tysta.
Vi gick in och hängde av oss jackorna och sånt och sen fick vi sitta och vänta ett tag innan vi fick komma in i rättssalen.
Rättegången var lång och TRÅKIG! Vi satt där i typ mer än en timme och lyssnade på den där gubbens malande röst... Han hade skittråkig röst oxå gick det typ inte att höra vad han sa!
Det enda rolig var då gubben (han som vi träffade i början som sa att vi skulle vara tysta) var tvungen att spriga ut ur rättsalen för att hans mobil började ringa!!!! Och han som sagt åt oss att vi skulle stänga av mobilen x'D
Men man brukar väl lära sig av sina misstag? Inte han då, för den ringde igen så att han var tvungen att springa ut!!
Sen efter det så gick vi på Max och åt,  jag åt stripsmeny, ofc! Och efter det vart det stan i typ enochenhalv timma.
Köpte faktiskt en skjorta som är skitsnygg c:')
Bild ikv?

Och när vi kom tbx från stan så hade vi typ 20 minuter kvar av matten och sen bara NO innan vi slutade! Fatta lyxig dag va?? ;P
På NOn så skulle vi typ löda nå grejs och det gick inte så bra för mig... Först hade jag en sån där varm grej som man bränner med och då slutade den funka, så då fick jag ta en annan, och då gick det inte heller! Då kom våran lärare och sa att jag använde fel tråd x'D
Men när jag väl bytt tråd så gick det!
När jag var klar med det så skulle man dra lös spikarna och tråden från plankan den satt fast i, och det gick inte heller bra! Jag gick typ inte bort dem! ;O
Då skulle Jakob prova (för han sa att jag var svag... ;'O ) men då var han tydligen oxå svag, för det tog ett tag x'D

Men nu ska jag gå, ska på ridningen! Har teori, men ändå! :D

Ses!
Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0