Belle betyder vacker <'3

Hejjsan :)

Hade tänkt ta sovmorron nu på morron, men nähäedu, det kunde jag glömma! steg upp kvart över 6! men som lovisa sa igår, vad gör man inte för sina kaniner? men i mitt fall: min kanin.
skulle å tävla med henne idag :'D
min snyggbelles första tävling!
och när vi kmr dit så visar det sig att det är krok vi ska hoppa, inte rak! först fick jag typ panik, men det gick över xD
Det gick bra för att vara hennes första tävling och jag hade jättekul!! :D

idag hämtade vi ut ett paket på ica som innehåller våran nya xboxkontroll, en svart ;'P nu har vi äntligen två kontroller så att jag kan äga ut min brorsa i nhl 10 xD 

Nu ska jag gå å duscha, ska till liv sen :'D 

Kram, Em.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0