"Det där är frätande när det blandas med vatten" Och det säger du nu?

Hejjsan!

Det där med telefonnätetgrejset fixade sej när jag kom till skolan :'D Tur det! Men jag fick typ hundra sms från samma personer, och de fick väl typ hundra från mej?
Idag på So'n så fick vi reda på att vi ska ha prov på romarna nästa fredag (alltså inte den här veckan, men nästa) men att det ska vara ett grupprov!! vi ska alltså sammarbeta tre elr fyra personer!!!! Fatta härligt att höra!! :'''D

Idag på no'n så hade vi vikarie och då skulle vi labba. Vi skulle först blanda "avloppsvatten" (bestående av lera, varmt vatten och diskmaskinspulver) och sen rena det...
Jag, Liv och Elin var en grupp ;'P
Det gick bra för oss, eller hur? Haha, särskilt när man skulle blanda i det där pulvret i vattnet? För då säger vikarien till mej: "Det där är frätande när det blandas med vatten" och jag typ: *FAINT* Aaaaahhh!! :'O Det var typ asläskigt när man skulle röra om!
Och sen så gick Liv för att diska och då sa jag typ: "Asså jag fattar ingenting!" och då kom vikarien och började förklara en massa som gjorde att det bara snurrade ännu mer i min hjärna! om jag typ förstod 1 då så förstod jag -1 nu ... x'D
Plus att man försökte hålla sej för skratt x'D


Riktigt sånt där använde vi väl inte, men nästan känns det som xD

Kram, Em.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0