Falling to sleep.... Btw: Fish!

Haha, gjorde en ny heather, lessnade på den andra x'D

Har varit redigt trött på sista tiden, upptäcker jag nu... Svart på Evves kommentar på mitt förra inlägg: Ja, man får rida i fleace, men jag menade att man inte får rida i linne x'''D
Och idag på svenskan så hade vi nå test grej och då skulle man skriva typ, "Annie ha en stor katt" men vet ni vad jag skrev? Jo, "Annie has a big FISH" komigen, FISH, vart fick jag det ifrån!? haha xD jag i ett nötskal, eller hur? ;'P

jaja, man kan inte ändra på det nu, jag fick inte fel för mitt fiskfel iaf ;P

Nu ska jag gå och göra nått, vet inte vad än, men något x'D

Kram, Em.

Kommentarer
Postat av: liv♥

snygg header!!♥

2010-05-24 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0