Jag gjorde det!!

Hejjjjsan bloggen! Kan ni fatta vad jag just gjorde? Haha, det kanske ni kan med tanke på hur varmt det varit de senaste dagarna, jag kanske är sen, vem vet? Men jag är i alla fall stolt över mej själv: Jag tog nyss första doppet!! Jag, Evve och Emmy badade nyss på pottan medans Liv fotade, bilder kommer kanske sen? :')
Det vart fyra dopp ner i vattnet, när man väl var under ytan var det iskallt, men när man kom upp igen så vart det varmt :'D
Förra året så badade jag på examen, men nu vart det nästan två veckor tidigare :D Duktiga lilla Em ;'D


Nej, sådär lyxigt var det inte x'D

Men nu undrar jag: Har ni badat något i år? :'D

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0