Men hon går ju i sjuan!!

Hejjsan :)

alva for nyss hem, har typ varit med belle, gått med henne i sele och så och typ pratat :) var jättekul :D ♥

haha, jag och min brorsa gick just ut med nå saker till våran boda och då var grannarnas småbarn ute (dom är typ 5-6år) och då sprang dom fram till min brorsa och smiskade honom x'D
och då sa deras kompis typ:
"varför slog ni inte henne?" och menade mej då. och då svarade min granne:
"nee, hon går ju i sjuan!!"
och de andra typ: "wow!!"
HAHAHA!!!
Så går det när man går i sjuan hörrö!! xD

ah, blev ett kort inlägg, men ids typ inte skriva nå mer c:)
ni kan få en bild på min älskling ist! 


Ja, det här är min älskade belle som inte ville hoppa idag xD älskar dej! ♥

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0