Rain, rain, rain... :'3

Jo, det är sant, det regnar! fatta vad glad jag blev när jag öppnade ytterdörren och gick ut och möttes av en blöt doft av regn! haha, för er som inte fattat så älskar jag regnet... :'3
Det är så himla underbart att gå ut och känna hur vattnet rinner över en, blöter ner ens hår och kläder... att gå barfota på en regnvåt gräsmatta eller en väg... och lukten av regn... det är sommar det!
och att sitta i hammocken under plasttaket på altanen och höra hur regnet smattrar, linda om sig i en filt och få gåshud över hur vackert det låter...

ja, även jag (med min hjärna) kan vara djup x'D



love is a feeling. rain isnt. but still. :'3


Skriver sen om gårdagen :'D

Kram, Em :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0