Shorts ;P

Hejjsan :)

Kan ni fatta hur varmt det varit de två senaste dagarna? Det kan då inte jag! :'O x'D
Vad var det, i typ förrgår var det typ 28 grader i solen! man håller ju på att smälta! typ ;P så nu var det bara fram med sommarkläderna! :'D
och du jr, jag tror det kmr hinna smälta på pottan tills examen ;'D

Har inte bloggat på ett litet tag, men jag har inte haft så mk att blogga om ;P 
Var på stan med mamma igår och köpte bla en examenskänning i mint!! assnygg! xD 

Just nu så gör jag inte heller nå typ, har nyss varit ute hos Bellan<3
Lägger upp en låt som hag nöter bara för att jag vill ;P

  
And I will try to fix you...


Kram, Em.

Kommentarer
Postat av: jr

jodu emelie, det tror jag också! visst ska vi doppa oss samtidigt som förra året?! minns du det då du, jag å evve hoppade i exakt samtidigt ? :)

2010-05-15 @ 13:13:17
URL: http://johannaronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0